söndag 4 juli 2010

Gärna mer rödmärkt magsyra

Jag har länge trott att det skulle bli ett mycket jämnt val. Men efter att ha läst dagens ledare i Aftonbladet är jag benägen att ändra uppfattning. De socialdemokratiska agitatorerna verkar vara på gränsen till självdestruktion. Förlorarskallen och bitterheten verkar redan ha tagit över hos dem. Jag hoppas att Fredrik Reinfeldt ikväll från Almedalens scen levererar ett positivt tal om Föregångslandet Sverige. Jag ser fram emot att läsa Aftonbladets ledarredaktions magsura kommentarer till talet. Ju surare de blir desto mer kommer Socialdemokraterna förlora. Till slut blir det bara dåliga förlorare kvar i Socialdemokraterna.

Aftonbladet

3 kommentarer:

Grottolle sa...

Men S är då så ärliga att dom törs öppet redovia var dom får pengarna ifrån. Skulle vara snyggt om moderaterna i kväll redovisade det oxå. Det var samma drev mot Palme som det är mot Mona från er moderater och Palme blev mördad och mördaren går tydligen fri.. Så vist skulle det vara bra för demokratin få veta vilka som stöttar person förföljelse ..

Fem Bilder sa...

Ledaren du länkar till i ditt inlägg fick mig att reagera. Uppenbart
inte sant men frågan är om det är ABs ledearredaktions dåliga försök till humor eller om dom helt enkelt blivit lurade. Jag vet inte vilket som är värst.

Leif Ekstedt sa...

Vi är väl fortfarande en del av Alliansen? Gläöm för hundra gubbar inte bort att det är fyra partier varav två behöver kryckor för att kunna passera 4 % vallen.