onsdag 25 juni 2008

Podradio om signalspaning


Veckans avsnitt avdelas helt till frågor om försvarsunderrättelsetjänst, signalspaning och FRA. Under den senaste månaden har jag fått närmare tusen epostmeddelande med oftast starka synpunkter om den så kallade "FRA-lagen". I programmet redovisar jag min syn på frågan samt besvarar de insända frågorna. I det fall du har kvarstående frågor är du välkommen att höra av dig.

Du startar radioprogrammet genom att trycka på playknappen på spelaren här under. Programmet startar efter cirka 30 sekunder.













________________
Twingly
Andra bloggar om:

2 kommentarer:

Krassman sa...

Göran, du har väl läst denna träffsäkra analys om ditt NATO hetsande:
http://alliansfrittsverige.blogspot.com/2008/02/februari-24-2008-historiens-smsta.html

Göran Pettersson sa...

Kristian!
Visst har jag läst hans kommentar. Jag har en knuffunktion installerad på sidan så det har även funnits en länk till hans inlägg här på bloggen. Var står du själv i frågan om säkerhetspolitiken. Du är ju en varm anhängare av EU. Vill du att EU övertar Natos roll? Vad ser du i sådana fall för styrkor och svagheter med den lösningen?
Mvh!
Göran