torsdag 15 maj 2008

Milstolpar passerade

Igår hade bloggen sin 30 000 besökare sedan jag började mäta 20 november 2007. Även om det ligger långt efter Blondibellas besökstal så tycker jag att det är uppmuntrande höga tal. Jag har haft som mål att bloggen ska ha 1000 besök om dagen och det känns inte som någon omöjlighet att det ska gå att nå. När det gäller podradion så sker det också framsteg. Hittills har programmen laddats ned drygt 3000 gånger. Även här har jag ett, i mitt tycke, ambitiöst må, 1000 nedladdningar per vecka. Det som är roligt med podradion är att även äldre program har lyssnare. Ett program vi spelade in i december har hittills i maj dragit 30 lyssnare. Det hittills mest avlyssnade programmet är vårt allra första program som på sätt och vis kan fungera som en liten introduktion. Du finner alla programmen på http://dinledamot.libsyn.com

Inga kommentarer: