torsdag 8 november 2007

Internetsatsningen går vidare

Under den senaste veckan har jag bloggat lite intensivare. Gensvaret har varit överraskande starkt. Jag har tidigare haft runt 10 unika besökare per dag men under senaste veckan dagsgenomsnittet ökat till runt 100. Igår besöktes bloggen av 170 unika besökare. Detta ger givetvis mersmak och jag tänker under den närmaste månaden ytterligare utveckla min närvaro på Internet. Hemsidan kommer att uppdateras och flytta till adressen dinledamot.se. Arbetet fortsätter också med att dra igång en webbradiostation. Jag räknar med att det blir premiär fredagen den 16 november. Adressen för stationen blir dinledamot.libsyn.com. Jag och Jacob räknar med att producera 30 minuter politisk talradio i veckan. Om du har några förslag till vad du tycker bör ingå i internetsatsningen så hör av dig.

Andra bloggar om:

1 kommentar:

Anonym sa...

Toppen med ett nytt snyggt utseende på din blogg! Även roligt att du fått så många unika besökare. Trägen vinner!

Mvh. Fredrik Borelius